دربهای اتوماتیک پارکینگی
 
sepasgroup-parking
 

دربهای پارکینگی لولائی

بخش عمده درب های پارکینگ های منازل ، باغها و ویلاها دارای مکانیزم لولایی است که درب ها یا به طرف بیرون باز باز میشوند . این سیستم ها بر اساس وزن لنگه های درب و تعداد تردد در شبانه روز دارای سطوح عملکرد متفاوتی هستند و در سه سطح دربهای کم تردد ،درب هایی با تردد معمولی و دربهای پرتردد طبقه بندی می شوند.

دربهای پارکینگی کشوئی

این سیستم ها همانطور که از اسمشان پیداست مخصوص درب های ریلی که به صورت کشویی درکنار دیوار حرکت می کنند می باشند.  مزیت دربهای ریلی نسبت به دربهای لولایی کم جا بودن آنهاست و فضای کمتری اشغال می کند.

درب های پارکینگی کرکره ای

هم به صرفه و اقتصادی ،هم بسیار مستحکم هستند که این خصوصیات آن ها را یکی از پرطرفدارترین انواع درهای صنعتی در بازار  امروزه ساخته است . هر نوع از درب های اتوماتیک کرکره ای به طور منحصر به فردی سازمان دهی شده تا به خوبی با احتیاجات مشتری وفق داده شوند و می توانند به صورت دستی یا اتوماتیک عمل کنند.
 

درب های پارکینگی زیرسقفی
این نوع درب ها ساختاری بسیار زیبا در طرح های استیل و چوبی و رنگ های متنوع و بسیار مستحکم و فوق العاده ایمنی دارند. ویژگی ممتاز این درب ها این است که فضای کمی را اشغال می کنند و در حقیقت از فضای سقف پارکینگ جهت عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کنند و بنابراین عرض مفید و قابل استفاده برای عبور ماشین بیشتر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان sepasgroup-parking و آدرس sepasgroup-parking.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: